lite ditt...lite datt...

Oj vad jag tycker att jag har varit duktig idag....Jag har tvättat och gjort iordning balkongen...dock saknas lite blommor fortfarande...men det kommer...Jag har putsat alla fönster, inte jättemånga men jätteskitiga, det är för pinsamt att säga när de putsades sist men nu ser vi i alla fall över till grannen...hahaha...och sen har jag tvättat och lagat mat...Det sistnämnda är ju en vardagssyssla som måste göras.
I fredags hade vi sista seminariumet för terminen, så nu är det "bara"uppsatsen som gäller, jag har två obligatoriska träffar på universitetet med andra ord; jag kan ta vara på våren på bästa sätt genom att vara hemma och läsa och skriva....! =) Me like...men som sagt, det krävs ett visst engagemang för att uppsatsen ska komma framåt...Så även den har jag knåpat lite på idag....
så rent ut sagt känner jag mig skitnöjd ;-) imorgon ska jag valsa runt med dammsugaren...så imorgonkväll kan jag känna mig nöjd ännu en gång...haha...
I helgen var det grillpremiär...jisses vad gott det ääär! Imorgon blir det nog grillning igen tror jag bestämt...Måste ju ta vara på det fina vädret! Men först ska jag traska till bibblo på universitetet, låna lite litteratur...Så hundarna får vad de ska imorgon också....2x 45 minuters promenad...vi får väl se om de premiärbadar....Milla gör det nog mer än gärna men Bob det vet jag inte....det är lite läskigt med kallt vatten...
Snart bara en månad tills vi ska till London för en långweekend...underbart!!! Jag längtar...sen blir det Grekland den 10:e augusti....inte heller helt fel ;-)

Ha det gott därute...!

Kommentarer
Postat av: Therese m. flock

Hej hopp! Länge sen sist! Hoppas att allt är bra med er =) Kikade in för att önska er en riktigt Glad Påsk! Hälsn. Therese, Atlas, Charlie & Lucas

2009-04-09 @ 18:43:41
URL: http://leorag.just.nu
Postat av: Therese m. flock

Hejsan! Ja det är så mycket som kommer emellan jämt och sen glömmer man bort det =P Japp han flyttade in för ungefär 2 veckor sedan men Atlas tycker att det är helt okej =) Han gillar ulltussarna men andra katter vill han helst jaga ;-) I övrigt så är det bara bra, skönt med vår nu även om regnet har öst ner nu i 2 dagar men hellre regn än snö =) Är allt bra med Milla & Bob då ? Har ni varit på någon mer utställning på sistone ? Kram kram!

2009-04-09 @ 23:06:30
URL: http://leorag.just.nu
Postat av: Therese m. flock

Ja precis ;-) Lucas är lite reserverad mot Atlas fortfarande men ändå väldigt nyfiken och de har nosat på varandra ett par gånger =) Ja våren är underbar och kommer det mer snö nu så går jag i ide =P Ja det är synd att Milla har dålig mask men när hon blir gammal och grå så syns det inte på samma sätt ;-) Nej det blir nog inga utställningar i år, har ledsnat på att ställa ut men nästa år så kanske en kompis ska hjälpa mig att ställa honom däremot ska jag testa på kattutställningar så småningom med Lucas men först ska han bli lite mer självsäker =) Kram kram!

2009-04-10 @ 15:39:55
URL: http://leorag.just.nu
Postat av: Therese m. flock

Det har blitt lite ändringar, Atlas kommer att ställas ut i Österbybruk nu i maj =) Uppfödaren fick syn på de nya bilderna på Atte och ville att han skulle ställas där så hon kommer visa honom =)

2009-04-11 @ 00:13:51
URL: http://leorag.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0