de tre Håna...

Jaa...Höstlov, Hundvakt och Husvakt. Det är min vecka det. Magnus mamma och co är i England och firar Magnus storebror. Så då fick vi den stora äran att passa deras hus...och givetvis ingick Wilda i huset. Tre hundar...thanks God för hus med tomt! Idag har det snöat nästan hela dagen...vilket betyder tre blöta och äckliga hundar...men så finns ju en sån fiffig lösning i hus som grovkök/entré...så nu ligger de där på handdukar och jag hoppas de hinner torka lite grann... Imorgon börjar ju hundutställningen här i Växjö...jag ska dit men utan hundar...ska bli skoj att bara kika runt lite grann...dels är det ju leonbergerna imorgon men jag ska också kika lite på bullmastifferna...tycker de är så himla fina och hade kunnat tänka mig en sådan....men ALDRIG tre hundar. Två räcker alldeles utmärkt...Det är ju ett stort steg mellan två och tre hundar: det kostar mer, man måste ha större bil, två hundar är tillräckligt mycket att ha när man är ute och går (visst Milla och Bob är väldigt duktiga på att gå i koppel...) Framförallt ska man ha tid med dem. Och då är två hundar max. Men det är ju mina tankar... Jaa och så ska jag köpa ett nytt halsband till Milla...såg det förra året och hoppas försäljaren är där i år igen...
Nä nu ska jag ta och elda lite till :-D aj löv hus....ingen som har ett hus över till mig?

Ohh förresten...hittade ett par gamla kort på mig och magnus(snart fem år gamla...magnus mörkhårig och jag zebrarandig och med lugg...=)...och Wilda som valp




kör försiktigt alla ni som ska till växjö imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0