webbutiker och dess beroendeframkallande egenskaper....

fastnat på Tradera...folk säljer skumma grejer...men också väldigt fina saker...har förlorat tre auktioner på skor...förbannad...jepp...Men om någon som läser den här bloggen och har ett par låga mormors kängor i strl 38-39...hör av er =) Har snöat in på dem totalt.
Har man tråkigt är det bra att spana in webbutiker, en rolig webbutik är www.bluebox.nu . När jag var runt på den sidan kom jag ju på vad som har saknats alla dessa jular jag inte har bott hemma- ÄNGLASPEL...katastrof att jag har missat det. Så nu blir det att jaga ett sådant...på tradera kanske hehe...

Hundarna mår fint. Fick för mig att jogga på min raska runda igår...Hundarna fick stora ögon och bara glodde på mig...vad har hon nu fått för infall?Sankt sigfrid nästa...eller? Givetvis orkade jag inte hela rundan. Men har bestämt mig att jag kommer köra den i intervall tills jag får upp konditionen och orkar jogga hela...puh...ingen mara här som Rebecka har bestämt sig för....kika gärna in på hennes sida...hennes boxer Zelda har just nu valpar....kanonsöta hundar (råttor? =)

trevlig helg på er...


Kommentarer
Postat av: Therese, Atlas & Charlie

Skratt Här har du en till traderare =D =D Fyndade ett snyggt läderhalsband till Atlas där =) Vet du hur svårt det är att hitta snygga läderhalsband med dekor och som är 75 cm och som inte kostar skjortan ? Det är lättare att hitta en nål i en höstack kan jag ju säga ;-) Samma sak när det gäller reflextäcken, jag får köpa ett vanligt regntäcke och sy på lite reflexer och vet du var jag hittade ett som passade ? Jo på hästavdelningen på Hööks =D =D skrattar gott och ruskar på huvudet Jadu det är inte lätt med bjässar =) Vilken festlig sida Bluebox var =) Om jag visste var mitt änglaspel fanns någonstans så hade du kunnat fått det gratis =P Ha det bra! Kramar från oss

2008-10-13 @ 23:18:59
URL: http://leorag.just.nu
Postat av: Anonym

jag tror inte jag tänkte nått alls just då....inte mer än att rädda Myra från att bli alltför skadad !!!! Fan vad hemskt det var.....skakar fortf en del känner jag.Det om sparkar visste jag inte ang Amstaff/Pittbull.Jag litar inte på dom rasena,har aldrig gjort för jag tror att det KAN slå slint när man minst anar,dom har det i sig.tack för dina rader hos mig,ska försöka sova snart /kram Carina & Myra

2008-10-27 @ 22:14:34
URL: http://svartangel.zoomin.se
Postat av: Emma Nordén

Tjenna!

Såg via fotosidan att du oxå har en blog. Kul, kan man få lite mer historia bakom korten. Jag tänkte oxå bli medlem i Växjö fotoklubb, hur tycker du det är?

//Emma

2008-10-29 @ 21:17:58
URL: http://nordenemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0