Bob 3 år

Bob 3 år idag! Helt galet vad tiden går fort....Milla blir 5 till sommaren....ja jisses....
Träningen med Milla går över förväntan, efter bara två lydnadspass så fattar hon vinken att hon ska titta på mig vid linförighet och fritt följ...Än har jag inte tagit bort godis eller kamptrasan...får nog nöta lite till innan jag kan släppa belöningarna helt.
Vi spårade förra helgen tillsammans med några från FM-gruppen. Har ju inte spårat med Milla på nästan ett år men hon tog spåret klockrent. Första spåret var rakt och det var jag som hade lagt det. Andra spåret hade en vinkel och Caroline som har Inca hade lagt det. Första spåret- nemas problemas, hon gick det kanon...lugnt och sansat (vad annars ;-)) Andra spåret var lite sådär. Dels så var hon inte helt koncentrerad då de andra hundarna hade kommit tillbaka från sina spår så det var lite mycket där...Men med en lugn väntan från matte så gick det bra och hon hittade slutet och tog vinkeln! Det kan nog bli tjänstehund av tjejjan ;-) I morgon (lördag) väntar bevakningsövningar och kanske något spår...Kul kul =)





Kommentarer
Postat av: Carro

Tacktack!

Hälsa grattis i efterskott från oss!

Ses på söndag

Kram

2010-01-15 @ 21:03:43
URL: http://www.armidale.se
Postat av: Therese & Atlas / Belima's kennel

Tusen tack! Jag har inte hunnit lagt in din länk på hemsidan än men den kommer, jag lovar =) Kram Therese

2010-01-23 @ 16:59:47
URL: http://www.belimaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0