jag har överlevt

...ja jag har överlevt min uppsats...och den har överlevt mig. Den är inte färdig, men på tisdag ska den vara färdig att skickas till min handledare. Anledningen till att den inte blev färdig i våras var att jag inte fick tillbaka tillräckligt många svar från enkäterna (8 av 34 har jag nu fått in...fy skäms på er lärare!!!)

Den 20e september är det dags för valpträff med Millas släktingar...Det ska bli så skoj att se dessa fina hundar igen! Dessutom kommer Heffas och Cias valpar också...superskoj att se nästa generation i Millas släkt!

Den 17e november ska jag på möte på brukshundklubben angående att utbilda Milla till försvarsmaktshund, om vi hinner certa henne innan hon fyller fem, hundarna får inte vara äldre än fem år för att få sitt certifikat....såå jaaa, om det går som det ska kommer jag leka krig i skogen...är inte så nöjd med den tanken kanske men jag ser framemot tanken att jobba med Milla på ett vettigt sätt!

Hundarna mår för övrigt bra....Dock har Milla nog fått en sträckning i frambenet, men hon är redan mycket bättre, det har varit lugna promenader till hennes förtret! Hon hade gärna rusat runt i skogen!

Jaa det var en liten uppdatering från oss i Växjö....!

Ha det så gott därute!

Favorit i repris ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0